Telewizyjne spoty reklamowe, dziesiątki tysięcy plakatów i ulotek, komunikaty wyświetlane w wagonach Szybkiej Kolei Miejskiej – a wszystko po to, by warszawiacy nie zapomnieli o sierpniowej podwyżce cen biletów.
Od 16 sierpnia w Warszawie będzie obowiązywała nowa taryfa biletowa. Przejazdy komunikacją wzrosną nawet o 33 procent (skala podwyżki jest uzależniona od rodzaju biletu). Dlatego Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna drugi etap kampanii informacyjnej.
Ulotki i plakaty
Podręczną "ściągawką", dostępną na wyciągnięcie ręki dla każdego pasażera, będą ulotki z nową taryfą. Kolejna ich partia - 70 tys. - już 18 lipca zostanie umieszczona w pojazdach komunikacji miejskiej i w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM.
W środę w pojazdach komunikacji miejskiej pojawiło się też 1200 plakatów informujących o wprowadzeniu nowych cen i wzorów biletów będą widoczne w Warszawie i aglomeracji.
Część plakatów od 15 czerwca wisi już na wszystkich dworcach i peronach stacji kolejowych w strefie obowiązywania Wspólnego Biletu ZTM, Kolei Mazowieckich i Warszawskiej Kolei Dojazdowej.
Spoty reklamowe
Od 15 lipca dodatkowo w pojazdach komunikacji miejskiej będą pokazywane spoty reklamowe. Pasażerowie obejrzą także komunikat na wyświetlaczach w składach Szybkiej Kolei Miejskiej i na monitorach w pociągach Kolei Mazowieckich.
Sprawdź ceny
Od 16 sierpnia cena jednorazowego biletu wzrośnie z 2,80 zł do 3,60 zł, dobowego z 9 zł do 12 zł, a 30-dniowego z 78 zł do 90 zł, a 90-dniowego z 196 do 220 zł. Po 16 sierpnia za 30-dniowy bilet na okaziciela mamy zapłacić 180 zł (teraz 140 zł), za 90-dniowy za okaziciela 450 zł (teraz 360 zł). Popularny bilet 20-minutowy zdrożeje z 2 zł do 2,60 zł.
Dodatkowo pasażerowie mogą uzyskać informacje pod numerem infolinii ZTM (0- 22) 194-84.
mjc/par
Źródło zdjęcia głównego: | Fakty o Świecie TVN24 BiS