Zamontowana na specjalnym pojeździe tunelowym kamera startuje z budowanej stacji. "Miłej podróży" – piszą przedstawiciele AGP Metro na popularnym portalu społecznościowym, gdzie sześciokrotnie przyspieszony film umieszczono.
Zakręty i przewody
Mija chwila i jesteśmy już w tunelu, którym za ok. półtora roku ma jeździć kolejka metra. Po drodze jest parę zakrętów do pokonania, a na ścianach tunelu charakterystyczne elementy. – Lutnię wentylacyjną, taśmociąg, czy przewody elektryczne – wylicza Mateusz Witczyński, rzecznik wykonawcy prac.
Pojazd w końcu wjeżdża na budowaną stację Stadion Narodowy, ale na tym podróż się nie kończy. Przejeżdża dalej, kolejny zakręt i widzimy robotników, a w oddali tarczę Krystynę, która pracuje na dalszym odcinku trasy.
Jak pisaliśmy w poniedziałek, teraz znajduje się pod dnem Wisły.
Budowa II linii metro
Centralny odcinek II linii metra będzie się składać z siedmiu stacji i połączy Wolę z Pragą Północ. Koszt budowy to ponad 4 mld zł. Inwestycja złapała opóźnienie. Prace miały zakończyć się jesienią 2013 roku, ale aktualny termin to koniec września 2014 r.
ZOBACZ TEŻ PIERWSZY PRZEJAZD TUNELEM METRA:
Pierwszy przejazd tunelem II linii metra
ran/b