- "Anna" przebijała się do wnętrza stacji od 5 sierpnia rano. Ostatecznie o godzinie 16.00 ściana ustąpiła – informują budowniczowie centralnego odcinka II linii metra.
951 metrów
Tarcza będzie musiała przejść tradycyjny serwis – sprawdzona zostanie teraz jej kondycja, uzupełnione będą wszystkie niezbędne elementy. Później ruszy w dalszą drogę. Drążąc tunel w kierunku stacji Centrum Nauki Kopernik pokonać będzie musiała ślepy tunel i ścianę szczelinową.
Tunel na tym odcinku zagłębia się w teren pod największym na II linii metra kątem. Nie będzie to jednak odczuwalne z uwagi na dystans dzielący obie stacje – 951 m.
Firma AGP Metro zapewnia, że przejście tarczy i same tunele zaprojektowano na takich głębokościach, by nie zagroziły budynkom leżącym na szlaku.
TAK TARCZA KRYSTYNA WBIŁA SIĘ NA STACJĘ CNK:
Tak przebija się tarcza
ran/roody
Źródło zdjęcia głównego: budowametra.pl