Samochody do stolicy przyjechały z Poznania w piątek i nocowały na parkingu przed Pałacem Kultury i Nauki. W sobotę ok. godz. 11.00 z placu Defilad wyruszyły, żeby w wielkiej paradzie przejechać ulicami stolicy.
Trasa prowadziła ulicami: Marszałkowską, Alejami Jerozolimskimi, mostem Poniatowskiego. Po zawrotce na rondzie Waszyngtona, auta wróciły tą samą trasą przed PKiN.
Dwa jubileusze
50. rocznica produkcji modelu 911 zbiegła się w czasie z 10 rocznicą założenia miłośników marki w Polsce - Porsche Klub Poland.
Prezentacja modelu 911 odbyła się w 1963 roku. Porsche 911 zyskało sławę dzięki niepowtarzalnej linii nadwozia i doskonałemu, chłodzonemu powietrzem, silnikowi. Na wiele lat wyznaczyło kanon samochodu sportowego i zdaniem niektórych do dziś jest niedoścignionym wzorem. 911 jeździła w wielu rajdach i wyścigach. Na tym modelu Sobiesław Zasada wyjeździł dwukrotnie tytuł rajdowego wicemistrza Europy.
su//par