Ratusz robi konsultacje w sprawie konsultacji społecznych

Konsultacje w sprawie konsultacji
Konsultacje w sprawie konsultacji
Źródło: | tvnwarszawa.pl
Ruszyły konsultacje społeczne w sprawie zasady i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Po wprowadzeniu nowych zasad, mieszkańcy sami będą mogli zgłaszać wnioski o przeprowadzenie konsultacji.

Zasady przeprowadzania konsultacji określą uchwała rady miasta i zarządzenie prezydenta. Brzmienie tych dokumentów jest teraz konsultowane z mieszkańcami. Odpowiadają m.in. na pytania:

Jakie przedsięwzięcia powinny być konsultowane z mieszkańcami?

Czym jest Platforma Internetowa Konsultacji Społecznych i do czego służy?

Jakie są formy prowadzenia konsultacji z mieszkańcami?

Ratusz daje możliwość wpływania na ich kształt.

Tu wyrazisz swoje zdanie

- Do 16 grudnia zapraszamy ich do wyrażenia opinii na stronie internetowej konsultacje.um.warszawa.pl, mailowo pod adresem: konsultacje@um.warszawa.pl, a także w formie listownej (adres: Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa) - podał urząd.

Dodatkowo w trakcie trwania konsultacji można zadać pytanie, a także zgłosić uwagi bezpośrednio urzędnikom w punkcie konsultacyjnym: w każdy wtorek (w godz. 10:00-12:00 w CKS) i czwartek (w godz. 17:00-19:00 w Warsztacie, pl. Konstytucji 4).

Przewidziano również spotkania konsultacyjne z mieszkańcami 4 grudnia (wtorek) o godz. 17.30 i 12 grudnia (środa) o godz. 18.00 w Warsztacie przy pl. Konstytucji 4.

Projekty uchwały i zarządzenia, a także ich omówienie są dostępne NA STRONIE MIASTA.

//mz

Czytaj także: