Zasady przeprowadzania konsultacji określą uchwała rady miasta i zarządzenie prezydenta. Brzmienie tych dokumentów jest teraz konsultowane z mieszkańcami. Odpowiadają m.in. na pytania:
Jakie przedsięwzięcia powinny być konsultowane z mieszkańcami?
Czym jest Platforma Internetowa Konsultacji Społecznych i do czego służy?
Jakie są formy prowadzenia konsultacji z mieszkańcami?
Ratusz daje możliwość wpływania na ich kształt.
Tu wyrazisz swoje zdanie
- Do 16 grudnia zapraszamy ich do wyrażenia opinii na stronie internetowej konsultacje.um.warszawa.pl, mailowo pod adresem: konsultacje@um.warszawa.pl, a także w formie listownej (adres: Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa) - podał urząd.
Dodatkowo w trakcie trwania konsultacji można zadać pytanie, a także zgłosić uwagi bezpośrednio urzędnikom w punkcie konsultacyjnym: w każdy wtorek (w godz. 10:00-12:00 w CKS) i czwartek (w godz. 17:00-19:00 w Warsztacie, pl. Konstytucji 4).
Przewidziano również spotkania konsultacyjne z mieszkańcami 4 grudnia (wtorek) o godz. 17.30 i 12 grudnia (środa) o godz. 18.00 w Warsztacie przy pl. Konstytucji 4.
Projekty uchwały i zarządzenia, a także ich omówienie są dostępne NA STRONIE MIASTA.
//mz
Źródło zdjęcia głównego: | tvnwarszawa.pl