"Move Your Imagination" to hasło przewodnie kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej, którą realizują Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki. Elementami wizerunkowymi stały się biała kostka z napisem "Polska" i kolorowe stworki nawiązujące do popularnych Urban Toys.
Zamiast łowickich wycinanek
- Zrobimy to bez odniesień do tradycyjnego promowania Polski. Stworzyliśmy oryginalne stworki. Każdy z nich ma imię zaczynające się od kolejnych liter w słowie "Polen". Wyprodukowaliśmy je w ogromnej ilości. One zaludnią Berlin – zapowiada Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny Platige Image - To idealny moment, żeby pokazać, że Polska to nie tylko Chopin. My postawiliśmy na młodość, nowoczesność i nowe technologie.
- Łączymy proste etniczne motywy ze stylistyką designerskich zabawek, znanych na całym świecie. W efekcie otrzymujemy awangardowy, oryginalny i atrakcyjny koktajl graficzny, który jest bardzo czytelny dla każdego człowieka – mówi Jakub Jabłoński, pomysłodawca stworków.
Interaktywnie w 3D
Na ceremonię otwarcia targów Platige Image przygotowało dla ponad czterech tysięcy osób interaktywne widowisko w 3D. Każdy z gości, za pomocą białej kostki trzymanej w dłoni zadecyduje o przebiegu wirtualnej podróży przez Polskę. To pierwszy w tej skali projekt na świecie. Zwieńczeniem pokazu będzie występ taneczny w choreografii Agustina Egurroli.
W czwartek 3 marca w Multikinie Złote Tarasy o godz. 19 odbędzie się pokaz specjalny animacji przygotowanych na berlińskie targi.
bako/ec