Zarząd Oczyszczania Miasta uruchomił specjalny adres mailowy interwencja@zom.waw.pl, na który można wysyłać zgłoszenia dotyczące nieodśnieżonych ulic czy źle ustawionych skrzyń z piaskiem.
Pod nowym adresem można zgłaszać wszystkie informacje dotyczące sytuacji, w których potrzebna jest interwencja Zarządu Oczyszczania Miasta.
W zgłoszeniu należy podać dokładną lokalizację problemu i opis zauważonych nieprawidłowości. Najlepiej załączyć też zdjęcie. - To pozwoli na szybsze i bardziej precyzyjne podjęcie interwencji – czytamy w komunikacie ZOM.Adres interwencja@zom.waw.pl będzie aktywny przez cały sezon zimowy.
Konkurencja dla 19115?
Pojawia się jednak pytanie, czy nowy adres nie dubluje funkcji uruchomionej niedawno infolinii 19115. Centrum Komunikacji z Mieszkańcami miało gromadzić wszystkie zgłoszenia dotyczące miasta.
- Nie jesteśmy konkurencją dla tej infolinii. Część zgłoszeń, która tam trafiają ostatecznie i tak trafia do nas. Przesłanie informacji bezpośrednio do nas pozwoli skrócić czas reakcji naszych pracowników - zapewnia Zofia Ślepowrońska, rzeczniczka ZOM. - Jeśli będzie to sprawa nieleżąca w naszych kompetencjach, prześlemy ją do właściwego adresata - dodaje.
Tak pracuje pługosolarka
bf/b
Źródło zdjęcia głównego: tvnwarszawa.pl