Na razie Zarząd Transportu Miejskiego szuka firmy, która wyremontuje pomieszczenia przyszłego punktu.
A jest co remontować. Pomieszczenia nie był używane od wielu lat. Są zagrzybione, mają też przestarzałe instalacje.
Prace remontowe zajmą dwa miesiące i powinny zakończyć się na przełomie tego i przyszłego roku. Dzięki temu pasażerowie zyskają trzy stanowiska obsługi.
Kupisz bilet i złożysz skargę
W Punktach Obsługi Pasażera można m.in wyrobić kartę miejską, przekodować bilet czy złożyć skargę.
Obecnie takie punkty są zlokalizowane na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont, Młociny oraz w siedzibie ZTM przy Żelaznej, na lotnisku Chopina i na Dworcu Wschodnim (od strony ul. Lubelskiej).
bf/roody
Źródło zdjęcia głównego: ZTM