Zarząd Dróg Miejskich promuje swój numer alarmowy. Telefon do Pogotowia Drogowego jest czynny całą dobę i przyjmie każde zgłoszenie, nawet jeśli sprawa nie dotyczy ich bezpośrednio.
Na numer (22) 19633 można zgłaszać wszelkie usterki dotyczące dróg - wykruszenia w jezdni lub chodnika, awarie wind, sygnalizacji, oświetlenia, zdewastowany znak oraz wszelkie inne nieprawidłowości. Numer jest bezpłatny, czynny całą dobę przez cały rok.
"Przyjmiemy każde zgłoszenie"
Postanowiliśmy sprawdzić, czy usługa działa jak należy. Z dodzwonieniem się do ZDM nie mieliśmy żadnego problemu. Nasze zgłoszenie dotyczące zniszczonych chodników przy al. Krakowskiej przyjmował kompetentny pracownik, który orientował się w topografii miasta. Zapewnił, że przekaże sprawę Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, które odpowiada za ten odcinek drogi.
- Przyjmujemy każde zgłoszenie. Jeśli chodzi o naszą drogę czy oświetlenie, reagujemy od razu – przekonuje Adam Sobieraj, rzecznik ZDM – Ale nawet gdy teren jest w gestii innych instytucji przyjmujemy zgłoszenie i przekazujemy je dalej. Jeśli natomiast usterka zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego, niezależnie od tego kto jest zarządcą drogi wysyłamy nasz patrol, który zabezpiecza teren np. ustawiając pachołek – dodaje.
Reklamy w telewizji i internecie
Pierwszy film promujący numer zobaczyli w piątek na ekranach pasażerowie metra. ZDM rozmawia z pozostałymi przewoźnikami. W telewizji i internecie ma być wkrótce dostępna wersja dźwiękowa.
bako
Macie własne doświadczenie dotyczące alarmowego numeru ZDM? Piszcie o nim na warszawa@tvn.pl lub publikujcie swoje uwagi w portalu tvnwarszawa.pl.
Źródło zdjęcia głównego: | Eurosport