Wyniki sondy
Zapytaliśmy internautów tvnwarszawa.pl, czy ich zdaniem system powinien być rozbudowany. Okazuje się, że plany urzędników mają niemal tylu zwolenników, co przeciwników. W niedzielny wieczór 51 proc. głosujących było za, 49 proc. uważało, że to tylko marnowanie pieniędzy.
Plany urzędników wywołały także lawinę komentarzy na naszym forum. - Wszystkie pieniądze powinno się przeznaczyć na budowę tylko i wyłącznie obwodnic i tras omijających centrum - przekonuje vovo:
Tylko rozbudowa systemu zacznie przynosić efekty – odpowiadają internauci, którzy popierają plan urzędników. Część z nich dziwi się jednak, że system ma objąć ścisłe centrum:
"Jest gorzej niż było"
Na razie o systemie zarządzania ruchem nie można powiedzieć, by był specjalnie rozbudowany. Działa na Wisłostradzie, od Mostu Siekierkowskiego aż do mostu Grota-Roweckiego.
Na kamery trafią też kierowcy w ciągu Alej Jerozolimskich - od Ronda Waszyngtona aż do Placu Zawiszy. System działa też na Powiślu, sterując światłami na ulicach dojazdowych do Wisłostrady.
SZSR w całym Śródmieściu
Według planów ratusza system objałby między innymi ciąg ulic od Alej Ujazdowskich, przez Plac Trzech Krzyży, Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście do Placu Zamkowego. Zacząłby działać także na ulicz Kruczej i wszystkich innych, które przecinają Aleje Jerozolimskie. Działać ma też po praskiej stronie - od Ronda Waszyngtona aż do Wiatracznej.
Więcej o planach rozbudowy systemu w poniedziałkowym "Witaj Warszawo". Gośćmi TVN Warszawa będą: Sebastian Kubanek – Kierownik zespołu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem, Adam Sobieraj, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich, oraz prof. Wojciech Suchorzewski z Politechniki Warszawskiej.
par
Źródło zdjęcia głównego: | TVN24, "Fakty" TVN