Benny Hill wypromuje stolicę? Internauci przerabiają spot

klatka z klipu promocyjnego
klatka z klipu promocyjnego
Jeżeli ratusz wyszedł z założenia "nieważne jak mówią, byle by mówili" - to odniósł sukces. Osiągnął to, o czym twórcy podobnych filmów promocyjnych mogą tylko marzyć. Wyprodukował przebój internetu. Tylko czy o taką promocję Warszawie chodziło?

Pokazany przez większość portali informacyjnych, oglądany na YouTube, linkowany na Faceboku. Spot, który miał promować stolicę szybko, stał się tzw. internetowym viralem. Warszawa wpuściła do sieci film, którym teraz użytkownicy nawzajem "się zarażają". Sam klip, wzorem wirusa, mutuje i na YouTube można znaleźć już jego pierwsze przeróbki.

Odbiór filmu jest negatywny, więc przeróbki są również wyjątkowo złośliwe, a główny bohater spotu funkcjonuje już sieci jako Erection Man, czyli Pan z erekcją.

Czytaj także: