Pętla powstanie po południowej stronie torów kolejowych, w rejonie ulic Lubelskiej, Skaryszewskiej i Bliskiej. Znajdą się na niej zadaszone perony oraz budynek z kasami biletowymi. Zostaną przy nim zamontowane stojaki rowerowe.
Ponad tysiąc kursów na dobę
Nowa pętla będzie pełniła rolę ważnego węzła przesiadkowego. Każdej doby obsłuży ok. 480 kursów autobusów miejskich i ok. 600 podmiejskich i międzymiastowych. Będą z niej korzystali m.in. przewoźnicy, korzystający dotychczas ze zlikwidowanego niedawno dworca Warszawa Stadion.
Trzecia duża pętla
Wszystkie oferty zostaną otwarte 15 września. ZTM chwali się, że to już trzecia duża pętla autobusowa, którą zbuduje w ciągu kilku ostatnich lat. Od podstaw zostały zbudowane pętle Esperanto przy ul. Anielewicza oraz Metro Marymont przy ul. Włościańskiej.
bako/ec