- Zamiast co 8, bedzie jeździć co 6 minut w porannym szczycie, oraz zamiast co 12, co 8 minut w szczycie popołudniowym - obiecuje Igor Krajnow, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego.
Więcej przegubowców
Ale na tym nie koniec dobrych wiadomości. Do obsługi linii na Białołęce zostanie też skierowana część nowych autobusów, które ma dostarczyć Mobilis - obiecuje ZTM. Będą to nowoczesne przegubowce. 40 takich pojazdów pojawi się w stolicy w pierwszej połowie 2011 roku.
Jak jeżdzą mieszkańcy?
Skąd zmiany? ZTM pilnie przygląda się podróżom mieszkańców północnej części prawobrzeżnej Warszawy. Zlecił w zaszłym roku badania, które mają pokazać sposób podróżowania mieszkańców Targówka i Białołęki po Warszawie. Wyniki tych badań posłużą do przygotowania kolejnych zmian w komunikacji.
Dobrą wolę potwierdza stołeczny ratusz. "Zarząd Transportu Miejskiego przygotowuje aktualnie listę najpilniejszych "małych modernizacji" mających usprawnić funkcjonowanie stołecznego transportu zbiorowego" - czytamy w odpowiedzi ratusza na interpelację radnego Lecha Jaworskiego, który pytał o poprawę komunikacji na Białołęce.
mjc/mz
Źródło zdjęcia głównego: | El Mundo Deportivo, Reuters