Biuro Reklamy TVN Media po raz trzeci zorganizowało konferencję tv day, międzynarodowe wydarzenie poświęcone roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia są eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk, Karen Nelson-Field, Natalia Hatalska i wielu innych.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach: ludzie (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów), marki (jak telewizja wpływa na pozycje marek) i efektywność (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami).
Konferencja w tym roku organizowana jest po raz trzeci. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia są eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk, Karen Nelson-Field, Natalia Hatalska i wielu innych.
Ponad tysiąc uczestników
- Tv day jest największą imprezą branżową mówiącą o roli telewizji w komunikacji marketingowej. W tym roku mamy ponad tysiąc uczestników, w zasadzie z każdego segmentu rynku: od domów mediowych poprzez reklamodawców, marketerów, kanały telewizyjnej, dystrybutorów treści telewizyjnych, ale także influencerów i dziennikarzy. Uważam, że to niezwykle cenna inicjatywa - powiedziała Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA. To region, który obejmuje Wielką Brytanię, Skandynawię, Europę Południową, Europę Środkowo-Wschodnią i Bliski Wschód oraz Afrykę.
"O ludziach, markach, efektywności telewizji"
Dyrektor Premium TV Andrzej Karasowski podkreślał, że konferencja tv day "co roku stara się przybliżać inne aspekty biznesu telewizyjnego dla reklamodawców i widzów, do których telewizja dociera".
- W tym roku staramy się opowiedzieć o ludziach, markach, efektywności telewizji. O ludziach - z perspektywy takiej, czego ludzie w telewizji szukają, jak telewizja na nich wpływa, w jaki sposób marki mogą wykorzystać widownię do swoich potrzeb komunikacyjnych oraz o tym, jak efektywnie to zrobić - mówił Karasowski.
Edward Miszczak: aktywność rynku reklamowego w telewizji rośnie
Dyrektor programowy TVN Edward Miszczak zaznaczył, że "aktywność rynku reklamowego w telewizji rośnie i zmieniają się formy".
- To bardzo często nie jest już taki prosty komunikat, tylko bardziej rozbudowany - powiedział.
"Nikt nie radził sobie lepiej niż telewizja"
Gość specjalny, jeden z najbardziej rozpoznawalnych mówców marketingowych świata Andrew Davis w swoim przemówieniu mówił, że "we współczesnym świecie nikt nie radził sobie lepiej przez długi czas niż telewizja". - Telewizja nie tylko ściąga naszą uwagę, ale też potrafi ją utrzymać - ocenił.
Autor: kb//kg / Źródło: tvn24
Źródło zdjęcia głównego: tvn24