- Obowiązki biura zostały rozdzielone. Uznaliśmy, że sprawami związanymi z gospodarką powinno zająć się w całości Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego, a promocją marki Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej – mówi Agnieszka Kłąb, z biura prasowego ratusza i dodaje, że urzędnicy z biura promocji przeszli do nowych wydziałów. Czy likwidacja oznacza, że działało ono źle?
"To nie oszczędności"
- Analizowaliśmy jaka formuła jest najlepsza. Nie ma to nic wspólnego z oceną. Trudno tu mówić o oszczędnościach. Liczymy na lepsze efekty, ale za te same pieniądze – mówi Kłąb.
Nie jest jednak pewna przyszłość Katarzyny Ratajczyk, która była dyrektor biura promocji. – To stanowisko już nie istnieje. Katarzyna Ratajczyk jest do dyspozycji kadr i szkoleń. Jej przyszłość będzie znana w ciągu kilku dni – mówi Kłąb.
O Katarzynie Ratajczyk zrobiło się głośno m.in. w związku z klipem promującym Warszawę na Euro2012, który spotkał się z ostrą krytyką komentatorów.
KATARZYNA RATAJCZYK O KONTROWERSYJNYM SPOCIE:
Katarzyna Ratajczyk o spocie, fot. TVN24
Zmiany w ratuszu
To nie jedyne zmiany w urzędzie miasta w ostatnim czasie. Pod koniec sierpnia nowym dyrektorem biura kultury został Tomasz Jankowski. W lipcu zaś rozstrzygnięty został konkurs na naczelnika wydziału estetyki. Wygrał Grzegorz Piątek. Z kolei w czerwcu Jarosław Maćkowiak zrezygnował z funkcji sekretarza miasta. Na stanowisku zastąpił go Marcin Wojdat dotychczasowy szef Centrum Komunikacji Społecznej, a jego miejsce zajął Jarosław Jóźwiak.
WSP, lata/ran
Źródło zdjęcia głównego: tvnwarszawa.pl