W czwartek Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o awarii systemu w Punktach Obsługi Pasażera. Nie były wystawiane i przedłużane abonamenty mieszkańca w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. W piątek przed południem usunięto skutki awarii.
- Wyrobienie lub przedłużenie dokumentu obecnie możliwe jest tylko drogą elektroniczną: poprzez wysłanie na adres abonamentzdomu@zdm.waw.pl maila pt. Wniosek o abonament- szczegóły na naszej stronie internetowej w sekcji "Sprawy ZDM" w zakładce "Parkowanie" - poinformował w czwartek Zarząd Dróg Miejskich, dodając, że trwają prace nad usunięciem awarii.
W piątek, tuż przed południem rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego Tomasz Kunert przekazał nam, że informatycy uporali się już z awarią. - Wszystko działa w stu procentach - zapewnił rzecznik. Wcześniej mówił, że walczyli z nią zarówno informatycy ZTM, jak i ZDM, bo była poważna.
Abonament mieszkańca uprawnia do parkowania w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego.
Od 15 listopada strefa płatnego parkowania objęła również Żoliborz i pozostałą część Ochoty. W tych dwóch dzielnicach powstało 14,5 tysiąca miejsc parkingowych w płatnej strefie. W sumie cała warszawska strefa będzie liczyła około 52 tys. miejsc. Kolejne rozszerzenie strefy ma objąć m.in. na Pradze: okolice placu Hallera, Szmulowiznę, Saską Kępę oraz Dolny i Górny Mokotów.
Źródło: PAP, tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: WTP