Saleta sprzedaje kiełbasę. Niezwykła promocja miasta

"Kierunek Błonie"
Źródło: Gmina Błonie
Przemysław Saleta postanawia zmienić swoje życie i otwiera sklep z… wędlinami. Natalia Lesz kończy karierę muzyczną by zamieszkać 30 kilometrów za Warszawą. Niemożliwe? A jednak. Wszystko to dzieje się w nowym klipie promującym podwarszawskie Błonie.

W Błoniu czas płynie inaczej. Codziennie rano sprzedawca kwiatów powoli rozkłada swój stragan na uroczym rynku. Ładne dziewczyny uśmiechają się do przechodniów, a strażacy niespiesznie pucują swoje czerwone wozy. Nic dziwnego, że Przemysław Saleta postanowił otworzyć tu sklep z wędlinami, a w roli ekspedientek zatrudnił Natalię Lesz i Julię Pietruchę.

Interes nie kręci się jednak najlepiej. Znudzone brakiem klientów sprzedawczynie wychodzą na rynek, gdzie tańczą i śpiewają "Zostanę tu, zostanę tu. To moje miejsce". Obok gwiazd, w cieniu ratusza tańczą także autentyczni mieszkańcy miasta.

Przyciągnąć inwestorów

W ten nietypowy sposób władze Błonia postanowiły przykuć uwagę mediów i przyciągnąć firmy do inwestowania w 12-tysięcznym miasteczku pod Warszawą.

Teledysk jest częścią programu promocyjnego "Kierunek Błonie” i został sfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Muzykę do klipu skomponował Przemysław Momot. Autorem zdjęć jest Łukasz Kośmicki, a klip wyreżyserował Joshua Long.

band/bako

Czytaj także: