- System jest znany pasażerom lotnisk lub klientom hipermarketów – relacjonuje z dworca Ewa Paluszkiewicz, reporterka TVN24. – Pani aksamitnym głosem mówi, która kasa jest wolna. Na ekranie wyświetlany jest również numer kasy- dodaje.
Po co nowy system jest wprowadzany? - Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności – poinformowała w rozmowie z tvnwarszawa.pl. Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Jak dodaje Paluszkiewicz - dzięki nowemu systemowi uniknie się kłótni między pasażerami, do których dochodziło dość często.
Na razie system jest w fazie testowej. Potrwają one około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, władze PKP Intercity podejmą decyzję o wprowadzeniu takiego systemu na kolejnych dworcach.
su//ec
Nowy system na dworcu