Umowa z poprzednim operatorem wiat, firmą Adpol, wygasła wraz z końcem 2011 roku. Teraz Zarząd Transportu Miejskiego szuka nowego dzierżawcy.
- 30 stycznia wszystkie oferty konkursowe zostaną otwarte. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena. Wygra ten, kto zaoferuje najwyższą. Jeśli wpłyną trzy ważne oferty, zostanie zorganizowana aukcja elektroniczna – czytamy w komunikacie ZTM.
Zysk z reklamy
Dzierżawca będzie mógł zamontować swoje gabloty reklamowe i czerpać zyski ze sprzedaży miejsca reklamowego. Firma, która zwycięży będzie miała jednak pewne ograniczenia.
– Do końca lipca 2012 roku każda reklama będzie mogła być umieszczona jedynie po uzyskaniu zgody ZTM. Wynika to z zobowiązań Warszawy wobec UEFA w związku z turniejem EURO 2012. Część powierzchni w gablotach przeznaczona zostanie na informację pasażerską umieszczaną tam przez ZTM – czytamy w komunikacie.
Jedno zastrzeżenie
Umowa będzie zawarta na okres do końca 2014 roku. Z jednym zastrzeżeniem. Możliwa będzie wcześniejsza likwidacja wiat objętych umową ze względu na trwającą realizację programu Przystanek Komunikacji Miejskiej, zakładającego pojawianie się na przystankach wiat według projektu wybranego w konkursie, który poprzedził ten program.
bf