- Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej nie szczędzą pochwał kierowcom, motorniczym i pracownikom ZTM-u – twierdzą urzędnicy i chwalą się pochwałami od podróżujących.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, do Miejskiego Centrum Kontaktu często wpływają pochwały od pasażerów. We wrześniu podróżujący komunikacją miejską docenili szczególnie pracę kierowców.
Mili i grzeczni
"Kierowca jest bardzo grzeczny i miły – napisał pasażer linii nocnej. Inni podróżni dziękowali za pomoc przy wsiadaniu i empatię dla osób mających problemy z poruszaniem się, na które trzeba poczekać. Dziękują też pasażerki z wózkami, którym "przyklęk", czyli obniżenie pojazdu, bardzo pomaga w dostaniu się do środka" - wyliczają przedstawiciele ZTM.
Dodają, że słowa uznania należą się również motorniczym. "Motorniczy wykazał się wielkim kunsztem i uniknął wypadku – pisze pasażerka i prosi o nagrodzenie prowadzącego. Pochwały zbierają również motornicze, np. za odpowiednie i szybkie reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych" - informują.
Według nich doceniona została również praca pracowników ZTM. Ci toną w pochwałach za szybką reakcję na zgłoszenia dotyczące braku rozkładu jazdy i zniszczeń. Miłe słowa trafiają też do pracowników POP-ów - za uprzejmość i szybki sposób obsługiwania podróżnych.
Zachęcają do chwalenia
W komunikacie prasowym urzędnicy zachęcają do chwalenia. "To z pewnością nie wszyscy kierowcy, motorniczowie czy pracownicy, którzy zasłużyli na pochwałę. Zachęcamy pasażerów, którzy spotkali się z pozytywnym zachowaniem pracowników komunikacji miejskiej do poinformowania ZTM o tym fakcie bezpośrednio lub przez MCK. Miłe słowa ze strony pasażerów są dla kierowców, motorniczych i pracowników ZTM największą nagrodą" - piszą w komunikacie.,
A tak szczęśliwi pasażerowie we wrześniu wgrywali e-hologram w POP-ach:
Pasażerowie mogą wgrać e-hologram w POPie.
kz/mś
Źródło zdjęcia głównego: tvnwarszawa.pl