David Zaslav, prezes Discovery Communications, odebrał wyróżnienie dla osobowości roku podczas targów telewizyjnych MIPCOM 2017 w Cannes. Była to już 33. edycja wydarzenia, podczas którego swoje najnowsze produkcje prezentują firmy z rynku telewizyjnego, cyfrowego oraz audiowizualnego.
- Konkurujemy obecnie z Facebookiem i innymi cyfrowymi platformami, ale mamy bardzo bezpieczną platformę telewizyjną. Dzięki niej przenosimy nasz kontent na pozostałe platformy. Mamy bardzo dobry system, który daje nam to poczucie bezpieczeństwa. Do tej pory rynek reklamowy w Europie, Ameryce Łacińskiej i w Stanach Zjednoczonych pozostaje dość silny. To, co musimy zrobić to wzmocnić nasze analizy. To dla nas prawdziwa okazja, by dzięki współpracy z naszymi dystrybutorami uzyskać jeszcze więcej informacji na temat tego, kto ogląda nasze programy - mówił w Cannes nagrodzony.
Wyróżniony w tym roku nagrodą David Zaslav - prezes Discovery Communications od 10 lat - odniósł się również do swojej współpracy ze Scripps Network Interactive, amerykańską korporacją medialną będącą właścicielem TVN, Travel Channel, Food Network czy HGTV.
- Umowa ze Scripps Networks Interactive jest dobra dla nas. Ken Lowe - obecny tu zresztą - stworzył HGTV i zarządza firmą od 35 lat. Jest on wielkim przedsiębiorcą. To, co udało mu się zbudować jest naprawdę zgodne z naszą wizją przyszłości. Nasza wizja na przyszłość to globalny adres IP, dzięki któremu wszystkie nasze treści mogą być prezentowane na wszystkich naszych platformach. Jak na razie przyszłość zapowiada się całkiem dobrze, a to bardzo ważne dla naszego przemysłu - zapewnił w Cannes prezes Discovery Communications.
Autor: kc/adso / Źródło: tvn24
Źródło zdjęcia głównego: tvn24