Gdy po przegranym meczu krzyczał na dziennikarzy, że Polska to kraj bez perspektyw, a sportowcy trenują po szopach, spotkał się głównie z ostrą krytyką. Jerzy Janowicz wcale jednak nie musi być na całym tym zamieszaniu stratny. Jego sponsor przygotowuje kampanię, w której tenisista wystąpi w roli głównej - z bojową miną, na belce siana i, a jakże, w szopie.
Janowicz wywołał burzę swoim wystąpieniem po przegranym meczu z Marinem Ciliciem, który dla polskiej drużyny oznaczał koniec szans na awans do elity w Pucharze Davisa.
Początkowo na konferencji nie był zbyt rozmowny, odpowiadał półsłówkami. Wybuchł, gdy jeden z dziennikarzy zapytał go, czy oczekiwania wobec polskich tenisistów nie są przypadkiem wygórowane.
- Polska to kraj, który nie ma perspektyw w sporcie, biznesie czy życiu prywatnym. Studenci idą na studia tylko po to, żeby wyjechać z tego kraju. Trenujemy po jakichś szopach. Dlaczego więc macie wobec nas jakiekolwiek oczekiwania? - pieklił się Janowicz, ciskając mikrofonem.
Poprawią wizerunek?
Wiele osób go za to krytykowało, ale sam Janowicz, tłumaczyć się nie zamierzał. Do sprawy już nie wrócił, odmawiał mediom komentarza.
Odezwał się jednak Atlas - sponsor tenisisty i chce wykorzystać zachowanie Janowicza w nowej kampanii reklamowej.
- Chcemy dać tenisiście szansę ustosunkowania się z dystansem i humorem do konferencji, która wzbudziła dużo emocji - tłumaczy Oskar Solecki, przedstawiciel sponsora "Jerzyka". Nie informuje, ile Janowicz zarobi na tej kampanii.
"Spontaniczna koncepcja"
Pomysł na kampanię zrodził wątpliwość, czy cała akcja nie była od początku zaplanowana.
- Proszę o to pytać sponsora. My zajmujemy się kwestiami tylko sportowymi - ucina Jerzy Janowicz senior, ojciec łódzkiego tenisisty.
Sponsor Janowicza przyznaje, że filmy miały powstać, ale ich tematyka miała być zupełnie inna.
- Spontanicznie zmieniliśmy koncepcję kampanii. Chcieliśmy dostosować się do bieżących wydarzeń - zapewnia Błażej Bierczyński z agencji reklamowej reprezentującej firmę Atlas.
Jeśli chcielibyście nas zainteresować tematem związanym z Waszym regionem, pokazać go w niekonwencjonalny sposób - czekamy na Wasze sygnały/materiały. Piszcie na Kontakt24@tvn.pl.
Autor: bż/kv/kwoj / Źródło: TVN24 Łódź
Źródło zdjęcia głównego: firma Atlas