"Na podstawie zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy nr 943/2020 z 16 lipca 2020 roku, 24 grudnia 2020 roku (czwartek) będzie dniem wolnym od pracy w Urzędzie m.st. Warszawy w zamian za święto przypadające w sobotę, tj. 26 grudnia 2020 roku" - czytamy w komunikacie ratusza.
Jak dodaje ratusz, otwarty natomiast pozostanie urząd stanu cywilnego, gdzie będzie prowadzona rejestracja zgonów. Mieszkańcy będą obsługiwani w godzinach 8-14 tylko w sprawach sporządzenia aktu zgonu na podstawie karty zgonu.
Urząd miasta przypomina, że niezależnie od przerwy świątecznej, przez 24 godziny na dobę działa Miejskie Centrum Kontaktu 19115. Mieszkańcy mogą zgłaszać problemy przez telefon, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnej, portalu internetowego oraz poczty elektronicznej.
Warszawa i podwarszawskie gminy bez wsparcia z Funduszu Inwestycji Lokalnych
Autorka/Autor: dg/b
Źródło: tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: Archiwum TVN24