Co najmniej 315 biletów miesięcznych rozda stołeczny ratusz. W poniedziałek 18 października rusza drugi etap konkursu "Jesienne biletobranie".
Aby wziąć udział w konkursie trzeba na swojej karcie miejskiej lub innym nośniku mieć zakodowany i aktywowany bilet. Bilet musi być kupiony nie wcześniej niż 1 października 2021 roku.
Do konkursu można się zgłosić wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie WTP i podając 11-cyfrowy numer swojej karty. Należy pamiętać, że każdy uczestnik może dokonać jednego zgłoszenia w czasie trwania całego konkursu (dwóch etapów) tj. od 16 września do 31 października 2021 r.
Codziennie o godzinie 9 na stronie pojawia się informacja o godzinie rozpoczęcia rejestracji kart w danym dniu. Trzeba wykazać się czujnością, gdyż rejestracja startuje o różnych porach dnia. Jednak zawsze kończy się minutę przed północą. "Decyduje znana wszystkim zasada "Kto pierwszy, ten lepszy" – zwycięzcy są wyłaniani według kolejności prawidłowych zgłoszeń" - informuje ZTM.
Nagrodami w konkursie są bilety 30-dniowe normalne lub ulgowe. Każdy zwycięzca dostanie bilet ważny w strefie pierwszej, drugiej lub pierwszej i drugiej w zależności od typu biletu, jaki jest obecnie zakodowany na karcie. Po odbiór nagrody należy zgłosić się osobiście do jednego z Punktów Obsługi Pasażerów wraz z kartą wskazaną podczas rejestracji.
Konkurs potrwa do 31 października 2021 roku.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: WTP