Nie zakodujesz biletu, nie załatwisz sprawy online. Awaria systemu obsługi pasażerów

Punkt Obsługi Pasażerów (zdjęcie ilustracyjne)
Punkt Obsługi Pasażerów (zdjęcie ilustracyjne)
Źródło: WTP
Stacjonarne Punkty Obsługi Pasażerów działają "w trybie udzielania informacji", nie działa e-POP, zamknięte są punkty kodowania biletów. Nie ma możliwości zawieszenia i odwieszenia biletów na Warszawskiej Karcie Miejskiej.

Od rana nie działają Punkty Obsługi Pasażerów. "Z przyczyn technicznych e-POP jest czasowo nieczynny, zaś stacjonarne Punkty Obsługi Pasażerów działają w trybie udzielania informacji" - poinformował Warszawski Transport Publiczny w komunikacie.

Zamknięte są również punkty kodowania biletów w Ożarowie Mazowieckim, Wołominie oraz Legionowie. Nie ma możliwości zawieszenia i odwieszenia biletów na Warszawskiej Karcie Miejskiej przez internet. Występują również problemy w dostępie do informacji z Windykacji ZTM.

- To jest awaria informatyczna, nasz dział informatyki pracuje nad jej usunięciem. W tej chwili powód nie jest dokładnie znany, ale informatycy od razu zastrzegli, że nie jest to atak hackerski - przekazał Tomasz Kunert, rzecznik prasowy ZTM.

Jak dodał, trudno jest określić dokładny czas usunięcia awarii.

Czytaj także: