30-sekundowy klip ma zachęcać mieszkańców innych miast do odwiedzenia stolicy w okresie świątecznym.
Chopin i iluminacja
Tym razem urząd chce wykazać się oszczędnością. - Spot został zmontowany z materiałów zarejestrowanych w zeszłym roku i uwzględnia nowe miejsca ozdobione iluminacją czyli pl. Grzybowski i ul. Emilii Plater - informuje biuro prasowe ratusza.
Koszty podzielono na dwa lata. W 2010 roku nagrano iluminację ulic (czas nagrania 10 min) za 15 982 zł. Montaż 30-sekundowego spotu kosztował 11 568 zł.
Ścieżkę dźwiękową do materiału stanowi "Mazurek a-moll op.68 nr 2" Fryderyka Chopina w wykonaniu Krzysztofa Trzaskowskiego.
Filmik można będzie zobaczyć w internecie oraz jednej ze stacji telewizyjnych. Film został przygotowany również w angielskiej wersji językowej.
Zapytaliśmy w urzędzie także o koszt kampanii promocyjnej. Czekamy na odpowiedź.
Ostatnio kontrowersje wzbudził klip promujący Warszawę na Euro 2012. Internauci zarzucali mu między innymi podteksty erotyczne.
mz