"Najprostsze najlepsze", "gniot". Internauci oceniają logo Centralnego

Logo Dworca Centralnego
Logo Dworca Centralnego
Źródło: fot. PKP
Nowe logo Dworca Centralnego wywołało prawdziwą lawinę komentarzy internautów na forum tvnwarszawa.pl. Niektórzy cenią je za minimalizm, natomiast innym wydaje się ono zbyt proste i nudne.

- Ten minimalizm jest adekwatny do usług oferowanych przez dworzec i PKP. Miejmy nadzieję, że przyniesie im również tak minimalne zyski - komentuje nowe logo dworca internauta o nicku minimalizm.

W podobnym tonie wypowiada się internauta pasażer: - Gniot jakiego dawno nie było. Ale trzeba przyznać, że odzwierciedla kondycję kolei i standardy miejskich urzędników.

Innego zdania jest antymoher, który uważa, że to był dobry wybór. - Moim zdaniem jest bardzo dobre. Komisja dokonała dobrego wyboru. Gratuluję.

Zgadza się z nim internautka Agnieszka, która ceni w nowym logo prostotę: - Prosta forma, czytelna, fajnie. Tło mogłoby mieć jakiś inny kolor, ale i tak jest ok. Najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Liczne skojarzenia

Logo Dworca Centralnego budzi wśród komentujących je internautów różne skojarzenia.

Zdaniem jest to "kot z zamkniętymi oczami".

nie widzi w nim nic nadzwyczajnego: - Jeśli za kreskę z kółkiem płacą 50000 PLN to ja zmieniam zawód. Kojarzy mi się ... no właśnie z niczym.

Vpw pyta, czy "to jest Zero nawleczone na sznurek", a Paweł porównuje je do logo sieci Społem i w jego oczach to porównanie nie wypada dobrze dla Dworca Centralnego. - To już logo Społem ma więcej życia w sobie - pisze.

Logo za 50 tysięcy zł

Logo wyłoniono w konkursie, na który wpłynęło 250 pozycji z całej Polski. Zwyciężyły młode designerki – Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, które są studentkami V roku Wydziału Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Otrzymały 50 tysięcy złotych.

Więcej na ten temat.

ij/mz

Czytaj także: