Przez awarię informatyczną nie działały wszystkie Punkty Obsługi Pasażerów. Zarząd Transportu Miejskiego po południu poinformował na stronie o jej usunięciu.
"Z przyczyn technicznych Punkty Obsługi Pasażerów oraz e-POP są czasowo nieczynne" - czytamy w komunikacie opublikowanym w poniedziałek na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego z godziny 8.33. Później dodano, że zamknięte są również punkty kodowania biletów w Ożarowie Mazowieckim oraz Legionowie. Z czasem pojawił się kolejny komunikat: "Występują również problemy w dostępie do informacji z Windykacji ZTM".
- Jest awaria informatyczna - potwierdził w rozmowie z tvnwarszawa.pl przed godziną 10 rzecznik ZTM Tomasz Kunert. I dodał: - Nasz dział informatyczny pracuje nad jej usunięciem, ale trudno powiedzieć, ile to potrwa.
Problem z internetem i głównym serwerem
Nie działał również elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów, gdzie można składać wniosek online o spersonalizowanie Warszawskiej Karty Miejskiej czy Karty warszawiaka.
Jeden z punktów - przy stacji metra Centrum - odwiedził przed południem reporter tvnwarszawa.pl Artur Węgrzynowicz. - W pobliżu zamkniętego punktu kręcą się ludzie. We wszystkich punktach jest ten sam problem: z internetem i z głównym serwerem. Jedyne, co można sprawdzić to ważność biletu kartonikowego - opisał nasz reporter.
Po południu Warszawski Transport Publiczny poinformował o usunięciu awarii.
Źródło: tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: Artur Węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl