Twitter i Facebook nie mają dla Ciebie tajemnic? Wiesz jak promować treści w serwisie YouTube? Jeśli media społecznościowe nie są Ci obce, ta oferta powinna zwrócić twoją uwagę. Królowa Elżbieta II szuka specjalisty od social mediów.
Królowej Elżbiecie II trendy panujące w światowej technologii nie są obce. W latach pięćdziesiątych ubiegłego stulecia wykonała międzynarodowe połączenie telefoniczne. W 1976 roku wysłała swojego pierwszego maila i podobno osobiście dogląda także własnej strony internetowej.
Ogłoszenie, że rodzina królewska poszukuje specjalisty od social mediów, pojawiło się na oficjalnej stronie brytyjskiej monarchii. Zadaniem przyszłego specjalisty będzie promowanie wizerunku rodziny królewskiej oraz królowej Elżbiety II w internecie. Jak czytamy w ogłoszeniu, osoba zatrudniona przez monarchę otrzyma roczne wynagrodzenie w wysokości 50 tysięcy funtów.
Buckingham Palace seeks £50k social media specialist. Wish they could do something about BP\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s terrible new website! https://t.co/ycY32yTvQz
— Rebecca English (@RE_DailyMail) 19 kwietnia 2016
Rodzina Królewska od dawna jest obecna na portalach społecznościowych. Kanał w serwisie YouTube pojawił się w 2007 roku i dzisiaj subskrybuje go ponad 150 tysięcy osób. Na Twitterze pierwszy wpis pojawił się w 2014 roku, a obecnie profil BritishMonarchy śledzi ponad dwa miliony Internautów.
"Wprowadzanie innowacji"
Do zadań nowego specjalisty będzie należało nie tylko promowanie członków brytyjskiej monarchii, ale przede wszystkim wprowadzanie innowacji, co jak zaznaczono w ogłoszeniu,"ma podkreślać obecność królowej w życiu publicznym i promować wyjątkowość angielskiej monarchii". Nowa strategia ma na celu nawiązanie kontaktów z młodszymi poddanymi.
Osoba, której powierzone zostanie zadanie promowania rodziny królewskiej, będzie miała swoje biuro w Pałacu Buckingham, a jej działania będzie wspierał "mały zespół specjalistów ds. mediów".
Na stanowisko można aplikować do niedzieli.
Autor: cw/kk / Źródło: Daily Mail, Twitter
Źródło zdjęcia głównego: Reuters