"Każdy wychodzi zadowolony, nawet z wezwaniem do zapłaty"

fot. TVN Warszawa
fot. TVN Warszawa
Źródło: | tvn24.pl, Bloomberg, CNNMoney
Zarząd Dróg Miejskich dostał certyfikat jakości ISO. – Jesteśmy najlepsi. Od nas każdy klient wychodzi uśmiechnięty nawet, jeżeli dostanie wezwanie do zapłaty – mówi Adam Sobieraj, rzecznik ZDM.

- Jesteśmy najlepsi – mówi krótko rzecznik ZDM, Adam Sobieraj. – Zdajemy sobie sprawę z naszych słabości, ale staramy się, żeby każdy klient wyszedł od nas zadowolony. Nawet jeśli za wycieraczką znalazł wezwanie do zapłaty, bo nie zapłacił za płatne parkowanie – przekonuje.

ISO to międzynarodowa norma określająca standardy, które muszą spełniać firmy, starające się o certyfikat.

Zdobycie go nie jest takie proste. Zanim system jakości uda się wdrożyć w danej firmie, musi się odbyć kilka szkoleń dla pracowników. Trzeba też usprawnić komunikację wewnątrz firmy i z klientami. Ważna jest modernizacja sprzętu.

bf/mz

Czytaj także: