Profesjonaliści uczą kręcić reklamy

fot. mat. promocyjne
fot
Źródło: | fbi.gov, materiały promocyjne
Od 11 do 13 lutego w Warszawie odbywać się będą warsztaty filmu reklamowego "Coś kręcisz!". Skierowane są do osób chcących poznać świat reklamy. Organizatorami warsztatów są Szkoła Mistrzów Reklamy przy ALK oraz serwis KonkursyKreatywne.pl, a partnerami - agencja reklamowa McCann Erickson oraz EMMA PAK. Reklama to najzabawniejsza rzecz na świecie, którą możesz wykonywać bez zdejmowania ubrania - tak twierdzą ci, którzy się nią zajmują. A reżyseria filmów reklamowych to oprócz tego jeden z najbardziej lukratywnych zawodów na świecie. Za jeden dzień zdjęciowy reżyser może otrzymać od 10 do 45 tysięcy złotych.Historia produktu w 30 sekund

Żeby zostać reżyserem wcale nie trzeba skończyć szkoły filmowej. - Nic więc dziwnego, że każdy chciałby się dostać do branży. Z drugiej strony nie trzeba się dziwić, że dostać się do niej jest tak trudno – mówi Katarzyna Dragović związana z reklamą od 1993 roku.

Ideą warsztatów "Coś kręcisz!" jest praktyczne wprowadzenie do realizacji filmów reklamowych. Strona techniczna filmu nie będzie kwestią najważniejszą, organizatorzy zwracać będą uwagę na kreatywne zastosowanie dostępnych technik i narzędzi. Uczestnicy będą kręcili swoje filmy telefonem komórkowym.

Warsztaty skierowane są do wszystkich osób, w których film i reklama budzą emocjonujące skojarzenia. Uczestnicy to osoby pracujące już w agencjach reklamowych, ale także te, które chcą zaistnieć w branży. To studenci uczelni o profilu artystycznym, amatorzy pasjonujący się mediami, filmem, fotografią i reklamą.

Uczyć będą profesjonaliści

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jak opowiedzieć historię o produkcie w 30 sekund, jak rozmawiać z agencją reklamową, napisać treatment i shootingboard, jak zachowywać się na planie i co należy wiedzieć, aby kręcenie filmów reklamowych było czymś więcej niż tylko pasją.

Otrzymają też wytyczne dotyczące tworzenia atrakcyjnego i skutecznego show reel'u czyli audiowizualnego portfolio - narzędzia ułatwiającego efektywne sprzedanie samego siebie. Zajęcia prowadzone będą przez doświadczonych praktyków i pedagogów - wykładowców Łódzkiej Szkoły Filmowej, uznanych i nagradzanych profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w realizacji kampanii reklamowych.

Wykłady i część praktyczna realizowane będą w warszawskiej siedzibie McCann Erickson – sieciowej agencji reklamowej, wielokrotnie nagradzanej na międzynarodowych i lokalnych konkursach za kreatywne kampanie reklamowe. Uczestnicy będą mieli okazję nie tylko poznać skuteczne narzędzia i techniki, ale także poczuć atmosferę pracy w międzynarodowej agencji reklamowej.

Program warsztatów:

Piątek 11 lutego:17:00 – 18:30 Wykład: "Storyboard i shootingboard"18:45 – 20:00 Warsztat: "Tworzenie storyboardu"20:15 – 21:15 Wykład: "Montaż"

Sobota 12 lutego:09:00 – 10:30 Warsztat: "Pisanie listy ujęć"10:30 – 15:30 Kręcenie filmów16:30 – 17:30 Montaż - szkolenie techniczne

Niedziela 13 lutego09:00 – 12:00 Warsztat: "Montaż i udźwiękowienie"12:30 – 15:00 Pokaz i analiza filmów

Zapisy:Warunkiem wzięcia udziału w warsztatach jest zapisanie się na nie poprzez wysłanie podstawowych informacji o sobie (imię nazwisko, adres email, numer telefonu) na adres Kasia.szaszkiewicz@konkursykreatywne.pl oraz dokonanie wpłaty za zajęcia (900 zł). Uczestników prosimy o zabranie telefonów komórkowych z możliwością nagrywania filmów. Warsztaty odbywają się przy ul. Cybernetyki 19 w Warszawie (siedziba McCann Erickson).

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE WARSZTATÓW

myk

fot. TVN Warszawa

fot

Czytaj także: