Jak przekonuje, cała operacja będzie wymagała skoordynowania prac i remontów w wielu miejscach. - Łącznie jest to około tysiąca inwestycji w 27 rejonach. Najważniejsze remonty chcemy wykonać przed budową podziemnej kolejki - zaznacza Witek.
Zmiany na Pradze
Modernizacja torowiska na ul. Nowowiejskiej i przebudowa węzła Łopuszańska to jedne z istotniejszych inwestycji poprzedzających budowę metra.
Ale kluczowe mogą okazać się prace, które wydają się niepozorne. - Rozpoczęcie budowy łącznika tramwajowego łączącego al. Solidarności z ul. Ratuszową poprzez pętlę zoo - podaje przykład Witek. - Jest istotna z punktu widzenia mieszkańców Bródna. W okolicach wakacji rozpoczniemy budowę stacji Wileńska, a to będzie jedyna droga dojazdu w tamtym kierunku - dodaje.
I zaznacza, że odcinek Jagiellońskiej pomiędzy Kłopotowskiego a Ratuszową będzie przeznaczony autobusów. Ruch ma na placu Wileńskim ma być przywrócony do 31 marca 2012 r.
ran/roody