Pytania dotyczą punktualności kolejki, informacji udostępnianych na stacjach, informacji o opóźnieniach. Można również wypowiedzieć się o bezpieczeństwie, komforcie jazdy oraz czystości na stacjach.
Polecenie UE
- Jako przewoźnik jesteśmy zobowiązani do przeprowadzania takich ankiet co 12 miesięcy - informuje Krzysztof Kulesza, rzecznik WKD. - Regulują to przepisy Unii Europejskiej - dodaje.
Zastrzega, że wyniki ankiet będą brane pod uwagę.
- Na przykład pasażerowie chcieliby, aby w porannym szczycie pociągi kursowały częściej. Chcielibyśmy, aby tak się stało w najbliższej przyszłości - dodaje.
Od "bardzo dobrze" po "źle"
Pasażerowie do wyboru mają odpowiedzi: "bardzo dobrze", "dobrze", "neutralnie", "bardzo źle" i "źle". Jest też miejsce na dodatkowe uwagi.
Pierwszą tego typu ankietę przeprowadzono za rok 2011.
- Porównamy ją z obecną. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć, które zagadnienia wypadły lepiej, a które gorzej - informuje Kulesza.
lata/su/mz
Źródło zdjęcia głównego: wkd.com.pl