Ratusz promuje Warszawę nowym filmem. Klip o nadwiślańskich atrakcjach powstał w dwóch wersjach językowych. Szkoda, że po sezonie.
Warszawskie filmy promocyjne wzbudzały wcześniej kontrowersje. Chociażby podczas wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury, gdy w klipie znalazły się ciągnące się po horyzont pole kapusty, betonowa pustynia blokowisk i obskurny bar mleczny.
Z kolei przed Euro 2012 Warszawa stała się tłem pościgu mężczyzny za młodą kobietą. Szefowa miejskiej promocji musiała się z tego filmu tłumaczyć.
Sport i widoki
Tym razem realizatorzy spotu skupili się na promowaniu aktywnego wypoczynku w plenerze. Kajaki, siatkówka, jazda na rowerze i na rolkach - te sporty można uprawiać nad Wisłą. Klip pokazuje też inne atrakcje: rejsy, popularną plażę, park multimedialnych fontann i kluby.
Wiślany brzeg to także doskonały punkt widokowy. Na dziennych i nocnych ujęciach zobaczymy panoramę miasta. Całość wieńczy hasło: "Ciesz się rzeką".
Film był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szkoda tylko, że stolica chce się nim promować dopiero po sezonie. W przyszłym dużo się nad rzeką zmieni. Dostępne mają być wyremontowane bulwary, na odcinku od ulicy Boleść do mostu Śląsko-Dąbrowskiego.
Powstała także anglojęzyczna :
Aktywny wypoczynek nad Wisłą
su/mz