Plażowanie, sport i piękne widoki. Warszawa promuje się Wisłą

Aktywny wypoczynek nad Wisłą
Źródło: materiały prasowe

Ratusz promuje Warszawę nowym filmem. Klip o nadwiślańskich atrakcjach powstał w dwóch wersjach językowych. Szkoda, że po sezonie.

Warszawskie filmy promocyjne wzbudzały wcześniej kontrowersje. Chociażby podczas wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury, gdy w klipie znalazły się ciągnące się po horyzont pole kapusty, betonowa pustynia blokowisk i obskurny bar mleczny.

Z kolei przed Euro 2012 Warszawa stała się tłem pościgu mężczyzny za młodą kobietą. Szefowa miejskiej promocji musiała się z tego filmu tłumaczyć.

Sport i widoki

Tym razem realizatorzy spotu skupili się na promowaniu aktywnego wypoczynku w plenerze. Kajaki, siatkówka, jazda na rowerze i na rolkach - te sporty można uprawiać nad Wisłą. Klip pokazuje też inne atrakcje: rejsy, popularną plażę, park multimedialnych fontann i kluby.

Wiślany brzeg to także doskonały punkt widokowy. Na dziennych i nocnych ujęciach zobaczymy panoramę miasta. Całość wieńczy hasło: "Ciesz się rzeką".

Film był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Szkoda tylko, że stolica chce się nim promować dopiero po sezonie. W przyszłym dużo się nad rzeką zmieni. Dostępne mają być wyremontowane bulwary, na odcinku od ulicy Boleść do mostu Śląsko-Dąbrowskiego.

Powstała także anglojęzyczna :

Aktywny wypoczynek nad Wisłą

su/mz

Czytaj także: