Nowa Mazda3 to auto które ma spełniać marzenia użytkownika. O komforcie, ciszy i designie, który sprawi, że rutyna dojazdu stanie się obcowaniem z ulubioną technologią.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Mazda3 w doskonały sposób ukazuje wysiłki japońskich projektantów i inżynierów o perfekcję i wyjątkowość. Auto jest bowiem zbudowane w technologiach pozwalających na czerpanie unikalnej dla Mazdy przyjemności z jazdy oraz wyjątkowości, która opiera się na grze lśniących, pięknie wyrzeźbionych paneli nadwozia, w których odbija się otoczenie. Dzięki temu model ten ujmuje patrzących wyglądem, który zmienia się wraz z każdą porą roku i godziną dnia.
Świat kierowcy
W filozofii Mazdy ważne jest skupienie się na człowieku. Dlatego budując nowy model Mazdy3 zapewnia wyjątkowy komfort. Wymagało to pracy w wielu dziedzinach: właściwościach jezdnych, redukcji hałasu, wibracji i dyskomfortu, parametrach emisyjnych i jakości. Co warte zauważenia indywidualizm to także nadwozie - Mazda3 dostępna jest zarówno jako hatchback, jak i sedan. To właśnie aspirując do stworzenia najwspanialszego stylistycznie sedana w swojej klasie, Mazda odrzuciła typowy wzorzec samochodu segmentu C oraz wszystkie wiążące się z nim ograniczenia. Zwiększono m.in. długość całkowitą samochodu. Otrzymane proporcje są smukłe i eleganckie, a cała sylwetka sprawia wrażenie namalowanej jednym płynnym pociągnięciem pędzla.
Świat kierowcy to także wnętrze i komfort prowadzenia pojazdu, którego nie powstydziłyby się marki premium. W Mazda3 uzyskano komfortowe wyciszenie wnętrza samochodu, skupiając się nie tylko na poziomie hałasów, lecz także na tym, jak szybko rozchodzą się dźwięki i z jakich kierunków dobiegają. Stworzono dzięki temu czytelny system nagłaśniania kabiny.
Mazda3 jest dostępna z przełomowym benzynowym silnikiem Skyactiv-X o mocy 180KM. Silnik ten wykorzystuje pierwszy na świecie system nazywany samoczynnym zapłonem sprężonej mieszanki sterowany świecą (SPCCI) spalający mniej paliwa, niż tradycyjny silnik benzynowy, ale zapewniający przy tym większą moc. Od nowego roku do gamy silników dołączyła jednostka Skyactiv-G o mocy 150KM, która zastąpiła oferowaną wcześniej jednostkę 122-konną. Silniki w „trójce” dodatkowo wyposażone są w układ tzw. miękkiej hybrydy, który w Maździe nazywa się Mazda M Hybrid. W tym rozwiązaniu mały, zintegrowany z rozrusznikiem generator prądu (ISG) używany jest do odzyskiwania energii, która normalnie zostaje utracona podczas hamowania, energia ta jest magazynowana i następnie używana do zasilania układów elektrycznych samochodu, zmniejszając obciążenie silnika i w ten sposób obniżając zużycie paliwa.
Nowe auto, wygodne raty
Jeszcze kilka lat temu kupno nowego auta było luksusem, wymagało bowiem solidnego wkładu gotówki. Mazda Finance oferuje klientom wygodne formy finansowania np. kredyt/leasing Wygodna Rata lub SkyPremium Lease z pakietem serwisowym. W ramach tych produktów nową Mazdę3 można mieć nawet za 1% wartości miesięcznie, co w znaczący sposób ułatwia zaplanowanie budżetu domowego lub firmowego.
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: Mazda Motor Poland