Stacja TVN24 była w kwietniu najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,05 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Konkurencję pozostawiły w tyle także "Fakty" TVN.
Telewizja TVN24 w minionym miesiącu była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,05 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia).
Za stacją TVN24 znalazły się TV Republika (3,04 proc.), Polsat News (1,57 proc.) i TVP Info (1,20 proc.).
TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 3,88 proc. udziału w widowni. Kolejne były TV Republika (1,33 proc.), Polsat News (1,20 proc.) oraz TVP Info (0,67 proc.).
Zasięg techniczny dla stacji - według danych z marca 2024 roku - wynosił w przypadku TVN24 73 proc., TVP Info - 99,3 proc., Polsat News - 71,2 proc., a TV Republika - 62,4 proc.
"Fakty" TVN liderem
"Fakty" TVN w kwietniu 2024 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych.
Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" TVN wyniósł 21,29 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 13,48 proc., a "i9:30" (TVP1, TVP Info, TVP Polonia) - 13,33 proc..
Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat "Fakty" TVN w minionym miesiącu miały 22,84 proc. udziału w rynku, przy 14,31 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu i 9,44 proc. "i9:30" TVP.
Wyniki portali stacji informacyjnych
Z danych Gemius/PBI Mediapanel (internauci 7+) wynika, że portal tvn24.pl był najchętniej odwiedzanym serwisem telewizji newsowych.
W kwietniu 2024 roku odwiedziło go prawie 9 milionów użytkowników (8 871 768), na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl z ponad 6 mln (6 171 066), a na trzecim tvp.info z niecałym 1 mln (888 246).
Źródło: tvn24.pl