Chiński sprzedawca mleka w proszku dla niemowląt oferuje klientom, którzy kupią jego produkt, darmowe ubezpieczenie. Wszystko przez coraz większe zaniepokojenie klientów bezpieczeństwem żywności w Chinach.
Koncern Suning Commerce Group posiada sieć sklepów Redbaby, w których sprzedaje m.in. mleko w proszku dla niemowląt. Firma rozpoczęła współpracę z największym chińskim ubezpieczycielem, aby poza produktem dla dzieci oferować również polisy.
Darmowe polisy
Koncern dołączył darmową polisę do 40 tys. puszek z mlekiem w proszku. Klienci, którzy wybiorą produkt tej firmy, mogą aktywować ubezpieczenie w internecie. "W ostatnich latach rynek mleka w proszku w Chinach jest nieuporządkowany. Zdaliśmy sobie sprawę, że obecnie rodzice więcej uwagi poświęcają zdrowiu i bezpieczeństwu swoich dzieci, a w szczególności bezpieczeństwu żywności, którą podają pociechom" - piszą władze koncernu Suning w komunikacie.
Odzyskać zaufanie
Obawy rodziców o pochodzenie i bezpieczeństwo żywności dla dzieci stały się większe po głośnej sprawie z 2008 roku, kiedy to tysiące dzieci zachorowało, a część zmarła po tym, jak w niektórych produktach dla dzieci znalazły się niedozwolone środki chemiczne. Według danych Euromonitora chiński rynek produktów żywnościowych dla dzieci jest wyceniany na 17,8 mld dolarów. Nic więc dziwnego, że wiele firm próbuje odbudować zaufanie klientów.
Autor: msz//bgr / Źródło: PAP