Klienci BZ WBK mogą odetchnąć z ulgą. Bank poinformował w środę wczesnym popołudniem, że już prawie uporał się z trwającą od kilkunastu godzin awarią. W tym czasie klienci banku nie mogli wypłacać pieniędzy z bankomatów, gdzie często pojawiała się informacja o braku środków, płacić kartą, a także logować się do internetowych kont.
Informację o możliwej awarii dostaliśmy od internautów na Kontakt 24.
Obecnie wszystkie funkcjonalności są już skutecznie przywrócone poza dostępem do historii rachunków w BZWBK24 oraz Minibank24, nad którymi pracujemy i które powinny być dostępne dla wszystkich klientów w przeciągu najbliższej godziny. Wszystkich klientów za utrudnienia raz jeszcze serdecznie przepraszamy oraz zapewniamy, że jak z każdego tego typu incydentu wyciągamy wnioski tak, aby uniknąć ich powtórzenia się w przyszłości sikora o awarii
- Obecnie wszystkie funkcjonalności są już skutecznie przywrócone poza dostępem do historii rachunków w BZWBK24 oraz Minibank24, nad którymi pracujemy i które powinny być dostępne dla wszystkich klientów w przeciągu najbliższej godziny. Wszystkich klientów za utrudnienia raz jeszcze serdecznie przepraszamy oraz zapewniamy, że jak z każdego tego typu incydentu wyciągamy wnioski tak, aby uniknąć ich powtórzenia się w przyszłości - dodał.
Źródło: Kontakt 24, tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24