Klienci Banku Millennium mieli w piątek utrudniony dostęp do swoich pieniędzy. Przy otwieraniu aplikacji mobilnej pojawiał się komunikat o "chwilowych utrudnieniach". "Aplikacja już działa poprawnie" - poinformowali redakcję biznesową tvn24.pl przed 15.00 przedstawiciele banku.
W piątek Banku Millennium, próbujący skorzystać z aplikacji banku, napotykali komunikat o "chwilowych utrudnieniach w korzystaniu z aplikacji".
"Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji" - brzmiał komunikat. W serwisie Downdetector, służącym do wymieniania się informacjami w utrudnieniach w dostępie do różnych usług, zgłoszenia od klientów zaczęły napływać po godzinie 10:00.
W odpowiedzi na pytania redakcji biznesowej tvn24.pl bank poinformował nas, że "występują czasowe problemy z aplikacją, jednak nie dotyczą wszystkich logowań. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".
Tuż przed 15.00 przekazano, że "aplikacja działa już poprawnie".
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: maoyunping/Shutterstock