W poniedziałek klienci Banku Millennium mieli problemy z korzystaniem z Millenetu i aplikacji mobilnej. Około godziny 15.00 bank poinformował, że serwis i aplikacja działają już prawidłowo.
O problemach bank poinformował przed południem na swojej stronie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Na kłopoty z dostępem do pieniędzy zwracali uwagę także klienci.
"Nie mogę się zalogować od samego rana" - pisał jeden z internautów na koncie Banku Millennium Twitterze.
"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - wyjaśniał bank w komunikacie.
Bank Millennium nie podawał, jakie były przyczyny problemów z logowaniem do konta i aplikacji.
Informujemy że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
— Bank Millennium (@BankMillennium) January 27, 2020
Parę godzin później bank poinformował, że awaria została usunięta. "Informujemy, że serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna działają prawidłowo" - napisali przedstawiciele Banku Millennium na Twitterze.
Informujemy, że serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna działają prawidłowo. Pozdrawiamy
— Bank Millennium (@BankMillennium) January 27, 2020
Autor: kris / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Bank Millennium