Wszystko już działa. Zarówno serwis transakcyjny, jak i aplikacja mobilna - poinformował tvn24bis.pl zastępca rzecznika mBanku Piotr Rutkowski. W piątkowe popołudnie klienci banku mieli problemy z logowaniem i przeprowadzaniem transakcji.
W piątek około południa na problemy z serwisem transakcyjnym i logowaniem do aplikacji mobilnej zwracali uwagę w mediach społecznościowych klienci mBanku.
"Znowu problemy techniczne, zalogować się nie da", "czy jest jakiś powód ze aplikacja mobilna banku działa dziś topornie, względnie w ogóle?", "nie działa logowanie" (pisownia oryginalna - red.) - to niektóre komentarze opublikowane na Facebookowym profilu banku.
Informacje o problemach otrzymaliśmy również na Kontakt 24. "Nie działa serwis transakcyjny mBanku, blik, karty, nie można zalogować się do konta bankowego", "problemy z serwisem transakcyjnym. Brak możliwości zalogowania się do serwisu internetowego, aplikacji mobilnej" - pisali internauci.
Sprawę awarii potwierdzili na Twitterze przedstawiciele mBanku. "W tej chwili możecie mieć problem z zalogowaniem do aplikacji i serwisu transakcyjnego. Nie skorzystacie też z BLIK-a, dlatego korzystajcie z kart. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy was informować na bieżąco. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy we wpisie.
Niedługo później, w odpowiedzi na pytania tvn24bis.pl, zastępca rzecznika prasowego mBanku Piotr Rutkowski poinformował, że przywrócona została możliwość logowania do serwisu transakcyjnego.
W tej chwili możecie mieć problem z zalogowaniem do aplikacji i serwisu transakcyjnego. Nie skorzystacie też z BLIK-a, dlatego korzystajcie z kart.
— mBank (@mBankpl) January 10, 2020
Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy was informować na bieżąco. Przepraszamy za utrudnienia.
"Wciąż jednak pracujemy nad aplikacją mobilną. Będziemy informować (na stronie www i social mediach) jak tylko uda nam się z tym uporać. Tymczasem prosimy o korzystanie z serwisu www" - napisał.
Po godzinie 14 Rutkowski przekazał tvn24bis.pl, że problemy z serwisem transakcyjnym i aplikacją mobilną zostały rozwiązane. "Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności" - podkreślił. Informację tę na Twitterze potwierdzono również na oficjalnym profilu banku.
Przywróciliśmy działanie aplikacji mobilnej. Serwis internetowy także działa. https://t.co/FU8jtRa69l
— mBank (@mBankpl) January 10, 2020
Autor: kris / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock