Jessica Alba i Christopher Gavigan założyli firmę. Jako matka, Jessica postanowiła zająć się linią produktów dla dzieci. W ofercie jej marki "The Honest" można znaleźć pieluchy, szampony, nawilżane chusteczki i inne produkty przydatne do pielęgnacji dzieci.
Jessica Alba chce skusić klientów konkurencyjnymi cenami i odwołując się do ekologicznych haseł. Jak zawojuje rynek produktów dla dzieci?
Trafiła w gusta
- Po tym, jak Jessica urodziła dziecko, założyła firmę z poczucia misji chcąc rozwijać bezpieczniejsze produkty dla rodzin i lepsze dla środowiska. Alba znalazła to, co trafiło w gusta konsumentów. Dlatego widzieliśmy tak szybkie tempo wzrostu popularności, której do tej pory doświadczyła jej firma - uważa Eric Liaw, szef Institutional Venture Partners. Liaw uważa, że Alba pomyślała o tym, aby w reklamie wykorzystać swój pozytywny wizerunek z filmów. - Jeśli przyjrzysz się reklamom, to zauważysz, że kładą nacisk na to, by prawdziwe matki mówiły, jak ten produkt zmienia ich życie, domy i dzieci w bezpieczniejsze i zdrowsze - twierdzi Liaw.
Tanie premium?
Szef IVP twierdzi, że firma Alby stara się, aby produkty premium miały konkurencyjne ceny. - Jest to jedno z głównych założeń, które Jessica chce zaszczepić w firmie i uczynić produkty dostępnymi dla wszystkich, nie tylko dla najbogatszych Amerykanów - mówi Liaw. Ekspert podkreśla, że w USA rocznie rodzi się 3 mln dzieci. - Każde z nich nosi pieluchy średnio przez 2,5 roku. To duży rynek - ocenia.
Autor: red. / Źródło: x-news.pl