Warszawska Polonia zyskała nowego sponsora. Na koszulkach stołecznego zespołu pojawi się logo firmy z branży budowlanej. Na razie nie wiadomo, czy pomoc będzie na tyle wystarczająca, aby uchronić klub przed odebraniem licencji.
Umowę z firmą Murapol - notabene wspierającą również innego ligowca, Podbeskidzie - Polonia podpisała podczas piątkowej konferencji prasowej.
"Gramy z nowym logo i cieszymy się, że firma Murapol została sponsorem Polonii Warszawa" - ogłosił triumfalnie rzecznik klubu Adam Drygalski.
Co z licencją?
Tyle że umowa obowiązuje do końca sezonu, czyli przez dwa najbliższe tygodnie i można wątpić, czy środki finansowe, jakie z tego tytuły wpłyną na konto klubu, wystarczą na spłatę długów (Polonia ma zaległości wobec piłkarzy, Urzędu Skarbowego i ZUS).
A te wynoszą 5 mln złotych i są głównym powodem, dla którego "Czarne Koszule" nie otrzymały w środę licencji na grę w ekstraklasie w przyszłym sezonie.
Klub od decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN może odwołać się do 28 maja.
twis//ec
Źródło zdjęcia głównego: M. Kostrzewa / Legia.com