Stacje TVN24, TVN i TVN24 BiS, należące do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, były w trakcie ogłaszania sondażowych wyników wyborów do Sejmu najchętniej oglądanymi w Polsce. W grupie widzów powyżej czwartego roku życia odnotowały łącznie 28 procent udziału w rynku - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Rewelacyjne wyniki dotyczą też portalu tvn24.pl.
W niedzielę o godzinie 21 poznaliśmy wyniki sondażu exit poll pracowni Ipsos. Sondaż pokazał, że demokratyczna opozycja ma szansę na zdobycie większości mandatów w nowej kadencji Sejmu.
TVN24 i TVN - najchętniej oglądane stacje
Stacje telewizyjne TVN24, TVN i TVN24 BiS w momencie ogłoszenia sondażowych wyników wyborów do Sejmu były najchętniej oglądanym kanałem, osiągając łącznie 28,13 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej czwartego roku życia). To oznacza, że średnio co czwarty telewidz był w momencie ogłoszenia wyników razem ze stacjami Warner Bros. Discovery.
Czytaj także: Znamy ostateczne sondażowe wyniki wyborów late poll 2023
TVP1, TVP Info, TVP3 i TVP Polonia miały w tym czasie łącznie 22,31 proc. udziału w rynku, zaś Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 - 10,83 proc.
TVN24, TVN i TVN24 BiS były również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 28,36 proc. udziału w widowni. Na drugim miejscu były: TVP1, TVP Info, TVP3, TVP Polonia (15,61 proc.), a kolejne: Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 (11,99 proc.).
tvn24.pl z historycznym wynikiem
Rewelacyjne wyniki dotyczą też portalu tvn24.pl.
Z danych Gemius wynika, że portal tvn24.pl w trakcie wieczoru wyborczego miał 3,4 miliona unikalnych użytkowników. Jest to drugi najlepszy wynik w historii portalu.
Źródło: TVN24 Biznes