TVN24 najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w 2021 roku

Autor:
red.
Źródło:
TVN24 Biznes
TVN24 i "Fakty" TVN liderami rynku w 2021 roku
TVN24 i "Fakty" TVN liderami rynku w 2021 rokuTVN24
wideo 2/7
TVN24TVN24 i "Fakty" TVN liderami rynku w 2021 roku

TVN24 była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce w 2021 roku - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się ponad 34 tysiące razy.

"Podium najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych otwiera TVN24, cytowany w 2021 roku łącznie 34,3 tys. razy" - napisał IMM.

TVN24 najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną

Instytut wyjaśnił, że na TVN24 "najczęściej powoływano się w styczniu - między innymi na rozmowy z Szymonem Hołownią na temat kryzysu w założonym przez siebie ruchu Polska 2050". IMM dodał też, że stacja TVN24 informowała również o grupowych zwolnieniach w spółce Polskie Linie Lotnicze LOT - pracę miało stracić nawet 300 osób.

Na drugim miejscu zestawienia znalazł się Polsat News z wynikiem prawie 25 tys. wzmianek, a na trzecim - TVP Info, które uzyskało wynik 13,2 tys. powołań w innych mediach. Tuż za podium uplasowała się stacja TVN (ponad 10,5 tys. wzmianek).

"O dwie pozycje wyżej w porównaniu do roku 2020 znalazła się telewizja TVP Sport i TV Republika. Do rankingu za rok 2021 zakwalifikowała się również stacja Canal+ z liczbą 1,8 tys. wzmianek z całego roku" - napisał IMM.

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne w 2021 rokuimm.com.pl

Media - ranking ogólny

Wśród wszystkich rodzajów mediów TVN24 znalazła się na czwartej pozycji. Liderem jest onet.pl (50 934 powołań), za nim RMF FM (44 964) oraz wp.pl (44 320).

Media - ranking ogólnyimm.com.pl

O badaniu

"Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 565 771 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1.01 – 31.12 2021 roku" - wyjaśnił IMM.

Autor:red.

Źródło: TVN24 Biznes

Pozostałe wiadomości