TVN24 i "Fakty" TVN z doskonałymi wynikami oglądalności za wrzesień. Jak pokazują badania Nielsen Television Audience Measurement, stacja informacyjna TVN24, należąca do TVN Grupa Discovery, we wrześniu osiągnęła 5,1 procent udziału w rynku oraz 3,0 procent w grupie komercyjnej 16-49. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają "Fakty" TVN, które we wrześniu przyciągały średnio 21,4 procent ogólnej widowni.
TVN24 i "Fakty" TVN pozostają liderami rynku w swoich grupach. We wrześniu telewizja TVN24 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając rekordowy dla tego miesiąca wynik 5,1 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia).
Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (4,0 proc) i Polsat News (1,5 proc.). Należy jednak pamiętać, że TVP Info to naziemna telewizja z 99,5-procentowym zasięgiem, a TVN24 dociera do ok. 60 proc. gospodarstw domowych.
W najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat TVN24 także utrzymuje pozycję lidera, osiągając rekordowe we wrześniu 3,0 proc. rynku. Kolejne były TVP Info (1,7 proc.) oraz Polsat News (1,3 proc.).
Także portal TVN24 był we wrześniu liderem wśród informacyjnych portali stacji telewizyjnych.
"Fakty" TVN najchętniej oglądanym programem informacyjnym
"Fakty" TVN we wrześniu 2021 utrzymały pozycję lidera wśród codziennych programów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" wyniósł 21,4 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 19,8 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,2 proc.
W grupie komercyjnej (16-49 lat) "Fakty" TVN we wrześniu średnio osiągały 21,5 proc. rynku, przy 11,6 proc. udziału "Wiadomości" TVP oraz 16,3 proc. "Wydarzeń" Polsatu.
Dane pochodzą od Nielsen Television Audience Measurement.
Źródło: Nielsen Television Audience Measurement