Unijne rozporządzenie GVO liberalizujące sytuację na rynku części samochodowych i sprzedaży samochodów wygasa w połowie roku. Dzięki niemu niezależne warsztaty mogą między innymi naprawiać samochody na gwarancji producenta. Czy rozporządzenie GVO przyniosło zamierzony przez Unię efekt i co zmieni się po 1 czerwca? O tym Marcin Kowalski rozmawiał z Jakubem Farysiem, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego i Markiem Koniecznym ze Związku Dealerów Samochodów.
Unijne rozporządzenie GVO liberalizujące sytuację na rynku części samochodowych i sprzedaży samochodów wygasa w połowie roku. Dzięki niemu niezależne warsztaty mogą między innymi naprawiać samochody na gwarancji producenta. Czy rozporządzenie GVO przyniosło zamierzony przez Unię efekt i co zmieni się po 1 czerwca? O tym Marcin Kowalski rozmawiał z Jakubem Farysiem, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego i Markiem Koniecznym ze Związku Dealerów Samochodów.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn