Problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej, utrudnienia w płatnościach kartami lub potwierdzaniem transakcji. To tylko niektóre problemy, na które w najbliższych dniach muszą się przygotować klienci kilku banków. Przyczyną są zaplanowane prace serwisowe.
Bank Pekao
Jak poinformował swoich klientów bank, 31 stycznia (niedziela) w godzinach 4.00-6.00 prowadzone będą prace serwisowe. "W tym czasie możesz mieć trudności w używaniu kart wielowalutowych, karty Visa Debit Gold oraz aplikacji PeoPay" - napisano w komunikacie.
BNP Paribas
Od godz. 21.00 w piątek (29 stycznia) do godz. 1.00 w sobotę (30 stycznia) systemy BiznesPl@net, GOmobile Biznes, BNP Paribas Connect Host to Host będą niedostępne ze względu na prowadzone prace serwisowe.
BOŚ Bank
Jak przekazano w komunikacie banku, z powodu wykonywania prac serwisowych od godz. 23.00 w piątek (29 stycznia) do godz. 16.00 w sobotę (30 stycznia), system i aplikacja mobilna BOŚBank24 oraz Usługa TeleBOŚ będą niedostępne.
Dodano również, że infolinia banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski poinformował, w nocy z 31 stycznia na 1 lutego (z niedzieli na poniedziałek) od 0.00 do 0.30 będą prowadzone prace serwisowe 3D Secure. "W tym czasie możesz mieć trudności z płatnościami kartą w internecie, które są potwierdzane 3D Secure za pomocą jednorazowego kodu SMS" - czytamy.
Z powodu prac serwisowych mogą też wystąpić po północy w poniedziałek 1 lutego (od godziny 0.01 do 0.30) chwilowe przerwy w realizacji transakcji wpłat w bankomatach sieci Planet Cash/ING. "Możliwe będą wpłaty gotówki we wrzutniach. Pieniądze zaksięgujemy na koncie w poniedziałek 1.02 do godz. 12:00. Jeśli musisz w tym czasie wpłacić pieniądze, użyj BLIKA. Pobierz kod BLIK w aplikacji Moje ING mobile i wpisz go na ekranie bankomatu lub wpłatomatu" - informuje ING Bank Śląski.
Ponadto, na sobotę (30 stycznia) zaplanowane zostały prac technologiczno-serwisowych i w związku z tym w godzinach 8.00-11.00 niedostępne będą: moduł Makler w systemie bankowości internetowej oraz aplikacja ING Makler Mobile.
mBank
"Od godziny 8.00 do godziny 16.00 w sobotę 30 stycznia 2021 r. nie skorzystasz z eMaklera" - poinformował bank.
Toyota Bank
Bank podał, że 2 lutego (wtorek) w godzinach 1.00-5.00 będą miały miejsce planowane prace administracyjne. "W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w zakresie autoryzacji transakcji 3D Secure" - napisano w komunikacie.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock