Podstawowe funkcje systemu bankowości internetowej i mobilnej zostały już udostępnione. Działają również bankomaty i wpłatomaty. Pracujemy dalej nad przywróceniem pełnej funkcjonalności - poinformował w poniedziałek wieczorem w komunikacie ING Bank Śląski, który przez cały dzień zmaga się z awarią.
Pierwsze informacje o problemach z logowaniem do bankowości internetowej otrzymaliśmy na Kontakt24.
Bank potwierdza
W odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl Piotr Utrata, dyrektor Biura Prasowego ING, potwierdził, że "występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile".
Problemy częściowo udało się rozwiązać po godz. 20. Najpierw bank poinformował o przywróceniu działania bankomatów oraz wpłatomatów, a następnie o udostępnieniu podstawowych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej.
"Pracujemy dalej nad przywróceniem pełnej funkcjonalności" - podkreślił ING Bank Śląski.
Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock