Bardzo dobre wyniki oglądalności TVN24 w tym roku. Stacja utrzymała pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych, poprawiła wyniki oglądalność i zwiększyła udziały w rynku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że stacja TVN24 w tym roku (dane od 1 stycznia do 17 lutego) pozostaje liderem kanałów informacyjnych. W komercyjnej grupie (widzów w wieku 16-49 lat) osiągnęła wynik 2,2 proc. i jest on lepszy niż rok wcześniej.Przewaga nad konkurencją jest znacząca: TVP Info zanotowała prawie dwa i pół razy mniejszy wynik (0,88 proc. udziału w rynku), Polsat News 0,86 proc., a Superstacja 0,1 proc.Spada oglądalność TVP InfoTegoroczne wyniki pokazują także znaczący spadek oglądalności informacyjnego kanału telewizji publicznej. TVP Info w 2011 notowała 2,12 proc. udziału w rynku, w 2012 – 2,27 proc., ale już rok później było to dużo mniej. Stacja zanotowała 1,4 proc. udziału w rynku, a w tym roku jest to 0,88 proc.TVN24 utrzymuje pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych.
Źródło: TVN24 Biznes i Świat
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24